Page 23

AC Loogman

Krachten bundelen De horecagroothandel van A.C. Loogman is nauw verbonden met de aardappelgroothandel. Zij profiteert van de jarenlange ervaring en kennis van het groothandelsbedrijf en kan snel anticiperen op veranderingen in de markt. De horecagroothandel is aangesloten bij de Horeca Food Group (HFG), een inkoopcombinatie van 24 groothandels- bedrijven die hun krachten bundelen. “Samen weet je meer dan alleen,” vindt Martin Holthuizen, verantwoordelijk voor de inkoop en de verkoop van horeca- artikelen. “Iedere zes weken delen we onze kennis over trends, nieuwe producten en inkoop. Doordat we samen producten inkopen, kunnen we deze tegen lagere prijzen aanbieden aan onze klanten.” HFG heeft het private label Frappant ontwikkeld. Dit merk staat voor kwalitatief hoogwaardige snacks en is verkrijgbaar bij A.C. Loogman. Daarnaast is Loogman gespecialiseerd in rauwe verse friet en dit is een blijvende trend. Catering wholesaler A.C. Loogman is part of the Horeca Food Group (HFG), a purchasing organisation that facilitates knowledge sharing. Because the affiliated businesses buy the products together in larger portions, it enables them to lower the product prices. HFG developed the private label Frappant for high quality snacks. Frappant is available to obtain from A.C. Loogman. In addition, Loogman specialises in fresh, raw fries (Remo-frit). Martin: “Je merkt bij de horeca dat het ambachtelijke weer terug is. Met dit product hoeft de klant niet meer zoals vroeger de aardappel te schillen en te snijden, maar alleen voor te bakken, af te laten koelen en af te bakken. Ook hierbij geven wij altijd advies en begeleiding. De verse friet die wij leveren (Remo-frit) wordt drie keer per week geproduceerd en is zes dagen houdbaar in de koeling.” 21


AC Loogman
To see the actual publication please follow the link above