Page 24

AC Loogman

Optimale service A.C. Loogman doet graag iets extra’s voor haar klanten. Caroline Loogman is onderdeel van het horecateam in Amsterdam: “Wij leveren onze producten in de winkels of horecazaken graag ver over de drempel af. Dat gaat zelfs zover, dat wij, op verzoek, de bestelling zelf wegzetten in de koeling. We spreken vaste leverdagen af, maar als er nood aan de man is, dan zijn we zeer flexibel met toeleveren. Onze medewerkers kennen de klanten persoonlijk en om die reden kunnen we optimaal meedenken 22 over vraagstukken die zij hebben. Wij bieden vrijwel overal een oplossing voor.” Sinds de scheiding tussen de horecagroothandel en de aardappelgroothandel (in januari 2016) is er niets veranderd aan de dienstverlening. Martin Holthuizen: “Klanten plaatsen hun bestellingen nog steeds bij A.C. Loogman en hebben te maken met dezelfde producten en medewerkers. Wij werken daarentegen wel efficiënter en kunnen onze klanten daarom beter van dienst zijn. En omdat we nu meer ruimte hebben, kunnen we ook ons assortiment verder uitbreiden.” Digitaal bestellen Via inONE is het mogelijk om met een computer, tablet of smartphone online bestellingen te plaatsen. Klanten kunnen vanuit hun eigen opslag bekijken wat ze nodig hebben en dit direct invoeren in een digitale bestellijst. Via de app kan het gehele assortiment bekeken worden met de daarbij behorende promotionele acties. Ook is de bestelhistorie terug te vinden, wat aanzienlijk tijd scheelt bij het plaatsen van een bestelling.


AC Loogman
To see the actual publication please follow the link above