Page 7

AC Loogman

Een professioneel familiebedrijf 5 A professional family-run business A.C. Loogman is a professional family-run business with over 60 years of experience. Everyone shares the responsibility for the company’s success and that results in a shared pride and a pleasant working environment. A.C. Loogman carries out many activities in-house. This, combined with short lines of communication, offers a great degree of flexibility. A.C. Loogman seeks to respond even more effectively to consumer demand. The business has the space and the equipment in Aalsmeer to package potatoes in many different quantities. In addition, it contributes to promoting potatoes, for example, by supporting the Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO, the Dutch Potato Organisation) with a campaign. A.C. Loogman voert veel werkzaamheden in eigen beheer uit. Samen met de korte lijnen zorgt dat voor een grote flexibiliteit. “We hebben onze eigen transportmiddelen en met de ingebruikname van het nieuwe pand ook een exporthal, waarvandaan de distributie naar het buitenland plaatsvindt. Alle leden van de directie en het managementteam zijn op de hoogte van wat er speelt in ons bedrijf. En dat betekent dat we snel beslissingen kunnen nemen als er specifieke wensen of vraagstukken zijn. A.C. Loogman is een professioneel familiebedrijf met ruim 60 jaar ervaring in de aardappel- en horecabranche. Inmiddels is ook de vierde generatie actief in het bedrijf. Jessie Loogman, dochter van Christine, is werkzaam als medewerker Marketing & Communicatie. “Wat opvalt bij A.C. Loogman is dat iedereen zich verantwoordelijk voelt voor het bedrijf en zich inzet om verder te komen en succes te boeken. Dat leidt tot een gezamenlijke trots en een hele plezierige werksfeer. Omdat er weinig verloop is, bouwen onze medewerkers persoonlijke, langdurige relaties op met onze klanten.” De aardappel op de kaart! In de toekomst wil A.C. Loogman nog beter inspelen op de behoefte van de consument. Christine: “Een mooi voorbeeld hiervan zijn de kleine verpakkingen onder de twee kilo, die we tegenwoordig leveren. Dit sluit perfect aan op de wensen van supermarkten en dus ook de consument. In het nieuwe pand hebben we de ruimte en de machines om verschillende hoeveelheden te verpakken: van groot tot klein. Daarnaast doen we ons best om de aardappel weer op de kaart te zetten. Zo ondersteunen wij de Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO) met een groots opgezette campagne. www.aardappels. nl en een bijbehorende Facebookpagina, met grappige video’s, aardappelrecepten en achtergrondinformatie, zijn daar belangrijke onderdelen van. Zo helpen we onze klanten om de aardappel populairder te maken onder het grote publiek.


AC Loogman
To see the actual publication please follow the link above